Friday 28 April 2023

PRAISE BE TO GOD FOR MY FIFTY YEARS OF PRIESTHOOD


On 29 April 2023, I celebrate fifty years of priesthood. I was ordained in Nampula, Mozambique by the Bishop Manuel Vieira Pinto on the Second Sunday of Easter.

Before the Lord, I give thanks and praise.

With great rejoicing, I sing God’s glory 

and remember his merciful blessings.

You called me while I was still a child,

putting in my heart a deep love for your word

and a strong desire to proclaim it.


I give thanks to God

for these fifty years

at the service of the Gospel,

giving witness to Jesus Christ.

Being led by his hand,

I’ve spoken in his name.

Walking with him,

I’ve bestowed his blessings

on all those who follow him

to share with him in God’s glory.


As I celebrate this golden jubilee, 

I praise the Lord for calling me to be his servant, 

entrusting me with the ministry of his Word. 

I praise the Lord for guiding 

and protecting me over the years 

in the seminaries of Resende, Lamego and Valadares 

as I prepared for the ministry in his Church. 

I praise the Lord for being always by my side 

as I ventured into different countries 

with different languages, customs and cultures. 

I praise the Lord who led me with his Spirit 

in the pastoral work in Mozambique and then in Zambia. 

I give thanks to God for my family, 

for all those with whom I share in the ministry 

and those I crossed paths with along the journey of life.


***


Diante do Senhor, dou graças e louvores; 

com grande júbilo, canto a glória de Deus 

e recordo as suas bênçãos misericordiosas. 

Chamaste-me ainda criança, 

e puseste no meu coração 

um profundo amor pela tua palavra

e um forte desejo de a anunciar. 


Dou graças a Deus 

por estes cinquenta anos 

ao serviço do Evangelho, 

dando testemunho de Jesus Cristo.

Guiado pela sua mão,

falei em seu nome 

e, caminhando com ele, 

derramei as suas bênçãos

sobre todos os que o seguem 

para participarem com ele 

na glória de Deus. 


Ao celebrar estas bodas de ouro, 

louvo o Senhor por me ter chamado a ser seu servo, 

confiando-me o ministério da sua Palavra. 

Louvo o Senhor por me ter guiado e protegido ao longo dos anos, 

nos seminários de Resende, Lamego e Valadares, 

na minha preparação para o ministério na sua Igreja. 


Louvo o Senhor por ter estado sempre ao meu lado 

quando me aventurei por outros países 

com diferentes línguas, costumes e culturas.

Louvo o Senhor que me conduziu com o seu Espírito 

no trabalho pastoral em Moçambique e depois na Zâmbia. 


Dou graças a Deus pela minha família, 

por todos aqueles com quem partilho o ministério 

e por todos aqueles com quem me cruzei 

ao longo da jornada da vida.



***

Naisa pa cinso ca Mfumu, 

ku kumutasha no kumutatakula.

Mu kusangalala apakalamba, 

naimbila Lesa amalumbo

no kwibukisha amapalo 

ya luse lwakwe.

We Mfumu, wanjitile 

mu bwaice bwandi,

wabikile mu mutima wandi 

icitemwiko ce shiwi lyobe,

walengele no kufwaisha 

ukubila imbila nsuma yobe.


Ndetasha Lesa

pa myaka amakumi yasano

ya butumishi bwa Mbila nsuma,

mu kwiminina bunte 

pali Yesu Kristu.

Nalandile mwishina lyakwe,

lintu umwine alenjikata ku kuboko.

Mu kwendela pamo nankwe,

nafumfumwine amapalo

pali bonse abalemukonka

ku kuba pamo nankwe 

mu bukata bwakwa Lesa.


Pa kusefya imyaka amakumi yasano 

ya bupatilisho bwandi,

ndelumbanya Lesa ku mulandu wa kunjita 

no kuncita umutumishi wakwe 

pa kunsekesha umulimo we Shiwi lyakwe.

Ndelumbanya Lesa ku mulandu wa kuntungulula no kuncingilila 

lintu nalesambilila mu seminario.

Ndelumbanya Lesa ku mulandu wa kunshindika lyonse no kuba pamo na ine, 

lintu naile ku fyalo fimbi, nasambilile indimi ne ntambi shimbi.

Ndelumbanya Lesa, pantu antungulwile na Mweo 

mu milimo ya bukacema iyo nabombele 

ku Mozambique elyo na ku Zambia.

Ndetasha Lesa apakalamba nganshi 

pa lupwa lwandi na pali bonse ababombele pamo na ine 

kabili na pali bonse abo nakumenye mu nshila sha bumi.




***


Mbenakusanchila Lesa pakatampe, mambo a myaka 50 ya bupatili bwami.

Aye Lesa ye wangichile, kabiji ye wantangijile ne kundama mu mingilo yonse yo napainwe kwingila. Mbenakulomba mapesho a kwa Lesa kuji bonse bo natambwileko bukwasho nangwa kuji bonse bo nataine mu jishinda ja bumi.


No comments:

Post a Comment